dansgolv

Nu har föräldrarna åkt hem till Dalarna. Jag har fått fantastisk hjälp. Köket är i princip bruksklart, det är bara spisen som ska installeras. Samtidigt är det slitsamt att ha folk boende hos sig och ägna sig så koncentrerat åt byggprojektet. Nu ska det få vila lite. (Så kanske bloggen hinner ikapp...)

I eftermiddag har jag frossat i att pyssla om mig själv. Gick till frissan efter jobbet, fick en hårkur, inpackning och huvudmassage. Shoppade lite kläder (bäst att passa på innan man ska betala räkningarna - hjälp det är ju dags nu...). Köpte med mig mat och vin hem. Mamma hade städat innan de åkte, så här var undanplockat och fräscht. (När jag fått kläm på husekonomin hoppas jag att jag kommer att ha råd med städhjälp typ varannan vecka. Har en bra tjej på gång som kanske skulle kunna ta det.)


solbl?nkOk...nu har jag testat golvet. Och...mitt läckert svartlutade golv är skitbra att dansa på. Och köket är som gjort för stora matslag (med matlagande gäster). Alltså - ett hus för fest!

Inflyttningsfest blir det helgen efter påsk. Inbjudningar kommer....till en del :-)







Vardagsrumsgolvet före och efter:

vackra tapeter l?ckert svart

Kommentarer
Postat av: Singeladopt

Åh, vad fint det blir. Nu blev jag avundsjuk på det med. :-)
Själv bor jag i en 3:a på andra våningen. Inte så barnvänligt precis. :-(
Massa grattis. Vad härligt det ser ut.

2007-03-28 @ 10:34:47
URL: http://www.resantillettbarn.blogspot.com
Postat av: casamia

Tack, tack! Jo, det börjar ta sig nu. Men en 3:a kan ju funka. Själv bodde jag i en 2:a innan, lite väl litet.
Ska kolla in din blogg med. Funderar på att starat en sån jag också :-).

2007-03-28 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0