Paus...

...har jag tagit i både renovering och bloggande. Ska väl försöka komma igång med det senare igen. Renoveringen ligger lite nere för närvarande. Här är tillräckligt ok för att bo och trivas. Men en del har hänt sen jag fick fasaden putsad och det tänkte jag försöka dokumentera. Det handlar kanske mer om små detaljer för att få livet att funka, men också en del planerat som blivit klart.

Jag har varit så ofokuserad på huset det senaste halvåret. Förälskelsen liksom dog när jag blev mamma och fick en liten gullklimp att förälska mig i. Men nu börjar jag landa i vardagen och även om inte husförälskelsen återuppstått vill jag fullfölja min ambition att dokumentera renoveringsprocessen.

Så ni som glömt bort mig......jag kommer synas lite då och då från och med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0